Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

PRO-TEC részecskeszűrő tisztító adalék 375ml

Ár:
3.699 Ft
3.399 Ft (2.676 Ft + ÁFA)
Az akció időtartama:
2019. 08. 21. - 2019. 12. 31.
Átlagos értékelés: Nem értékelt

PRO-TEC DPF DIESEL részecskeszűrő tisztító folyadék az autója megbontása nélkül az üzemanyaghoz adagolva végzi a tisztítást. A pontos adagolásról, alkalmazás feltételeiről lejjebb talál információt. Ne várja meg amíg felvillan a hibát jelző lámpa a műszerfalon! Termékünk rendszeres alkalmazása esetén megelőzhető a sok kellemetlenséget okozó hibalámpa jelzése, valamint a költséges szerelés szervizekben.

 

Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 749 Ft
Menny.:db

Leírás

PRO-TEC DPF DÍZEL RÉSZECSKESZŰRŐ TISZTÍTÓ FOLYADÉK (Cikkszám: 6171; ) 375 ml.

A német Bluechem csoport által gyártott csúcsteljesítményű részecskeszűrő/DPF tisztító termékünk egy speciális dízel adalék. A részecskeszűrő regenerációjának hatékonyságát segíthetjük, alkalmazása a takarékos és megelőző módja a részecskeszűrő megóvásának és tisztításának.

Előnyei: folyamatos és teljes részecskeszűrő tisztítás - menet közben; szerelés nélküli eljárás, azaz, nem kell az autót nélkülöznie; csökken a részecskeszűrőben felgyülemlett korom gyulladási hőmérséklete; nincs másodlagos kibocsátás

Alkalmazási terület: Minden részecskeszűrős dízel motor üzemanyagtartályán keresztül alkalmazható és bármely dízel üzemanyaggal keverhető! Elektronikusan vezérelt adalékanyag-tartályba nem tölthető (pl. Citroen, Peugeot FAP tartály)!

Alkalmazási mód: Az adagolási előírásokat tartsa be! Közvetlen a tankolás előtt töltse az üzemanyagtartályba, majd tankolja tele. 375 ml. elegendő 60-80 liter gázolajhoz. 3 havonta ajánljuk használni. Ügyeljen rá, hogy ne adagolja túl! Hatását menet közben, járó motornál fejti ki.

Lássuk mi is pontosan ez a részecskeszűrő, milyen feladatokat lát el?

A részecskeszűrő nem más, mint egy koromcsapda, amit dízel autók esetén alkalmaznak. A kipufogó rendszer középső részén található általában, könnyű felismerni, hiszen a kipufogó cső vastagsága jelentősen megnő ezen a szakaszon. Az EURO 4 szabvány bevezetése óta foglalkozunk a koromcsapda kérdésével, az EURO 5 szabvány már igen komoly előírásokat tartalmaz a részecskeszűrővel kapcsolatban. Sokszor hallani, hogy ne foglalkozzunk vele, ki lehet szerelni, majd le lehet butítani az autót, hogy ne írjon ki hibaüzenetet. Ez azonban illegális, egy hivatalos műszaki vizsgán rögtön bevonják az autó papírjait, tehát nem érdemes ezzel játszani. Az erkölcsi kérdésekről már nem is beszélnék hosszasan, de gondoljunk bele, hogy egy ilyen rejtett hibával vásárolnánk autót. Bosszantó lenne, igaz?!

A kitekintőt követően vissza a DPF-hez. Az EGR szelep a kipufogógáz egy részét keveri vissza az égétérbe, de még ezt követően is marad korom a rendszerben. A koromcsapda (DPF) berendezés lényege, hogy a motort követően a kipufogógázban található koromszemcséket visszatartja, azokat kiszűri. A berendezés megléte igen fontos, hiszen a korom rákkeltő anyag, a kipufogógáz pedig önmagában is felelős az üvegházhatás kialakulásáért, továbblépve a klímaváltozás kialakulásához jelentősen hozzájárul. Ezek miatt illik komolyan venni a fontosságát.

A részecskeszűrő bizonyos esetekben automatikusan tud regenerálódni, ilyen amikor autópályán 2000 feletti fordulatszámon autózunk legalább fél órát. Ma Magyarországon viszont nem jellemző, hogy minden autós rendszeresen használja az autópályákat.  A városi közlekedés, a sok dugóban állás, az araszolgatás nem segíti elő a részecskeszűrő önálló megtisztulását. Erre a célra fejlesztették ki a PRO-TEC termékcsalád részecskeszűrő (DPF) tisztító folyadékát, ami üzemanyag-adalékként segít abban, hogy kisebb hőfokon (400 fokon) kiégesse magából a koromcsapda a szennyeződéseket.

Mire is kell odafigyelni a részecskeszűrő regenerálással kapcsolatban. Először is, havonta egyszer tervezzünk be egy hosszabb utat az autóval, elősegítve ezzel a kiégést. Továbbá használjunk adalékanyagot nagyságrendileg három havonta.

Lássuk, hogy néz ki egy korommal szennyezett részecskeszűrő:


A képen látható, ami el tud tömődni az el is tömődik, szennyeződik. A PRO-TEC termék alkalmazása segíti megelőzni a korábban látható elszennyeződést, az alkalmazási feltételeket, adagolási útmutatót a termék csomagolásán és feljebb is olvashatja. A termék gyártója három havonta javasolja annak adagolását az üzemanyag rendszerbe.

Leírás és Paraméterek

PRO-TEC DPF DÍZEL RÉSZECSKESZŰRŐ TISZTÍTÓ FOLYADÉK (Cikkszám: 6171; ) 375 ml.

A német Bluechem csoport által gyártott csúcsteljesítményű részecskeszűrő/DPF tisztító termékünk egy speciális dízel adalék. A részecskeszűrő regenerációjának hatékonyságát segíthetjük, alkalmazása a takarékos és megelőző módja a részecskeszűrő megóvásának és tisztításának.

Előnyei: folyamatos és teljes részecskeszűrő tisztítás - menet közben; szerelés nélküli eljárás, azaz, nem kell az autót nélkülöznie; csökken a részecskeszűrőben felgyülemlett korom gyulladási hőmérséklete; nincs másodlagos kibocsátás

Alkalmazási terület: Minden részecskeszűrős dízel motor üzemanyagtartályán keresztül alkalmazható és bármely dízel üzemanyaggal keverhető! Elektronikusan vezérelt adalékanyag-tartályba nem tölthető (pl. Citroen, Peugeot FAP tartály)!

Alkalmazási mód: Az adagolási előírásokat tartsa be! Közvetlen a tankolás előtt töltse az üzemanyagtartályba, majd tankolja tele. 375 ml. elegendő 60-80 liter gázolajhoz. 3 havonta ajánljuk használni. Ügyeljen rá, hogy ne adagolja túl! Hatását menet közben, járó motornál fejti ki.

Lássuk mi is pontosan ez a részecskeszűrő, milyen feladatokat lát el?

A részecskeszűrő nem más, mint egy koromcsapda, amit dízel autók esetén alkalmaznak. A kipufogó rendszer középső részén található általában, könnyű felismerni, hiszen a kipufogó cső vastagsága jelentősen megnő ezen a szakaszon. Az EURO 4 szabvány bevezetése óta foglalkozunk a koromcsapda kérdésével, az EURO 5 szabvány már igen komoly előírásokat tartalmaz a részecskeszűrővel kapcsolatban. Sokszor hallani, hogy ne foglalkozzunk vele, ki lehet szerelni, majd le lehet butítani az autót, hogy ne írjon ki hibaüzenetet. Ez azonban illegális, egy hivatalos műszaki vizsgán rögtön bevonják az autó papírjait, tehát nem érdemes ezzel játszani. Az erkölcsi kérdésekről már nem is beszélnék hosszasan, de gondoljunk bele, hogy egy ilyen rejtett hibával vásárolnánk autót. Bosszantó lenne, igaz?!

A kitekintőt követően vissza a DPF-hez. Az EGR szelep a kipufogógáz egy részét keveri vissza az égétérbe, de még ezt követően is marad korom a rendszerben. A koromcsapda (DPF) berendezés lényege, hogy a motort követően a kipufogógázban található koromszemcséket visszatartja, azokat kiszűri. A berendezés megléte igen fontos, hiszen a korom rákkeltő anyag, a kipufogógáz pedig önmagában is felelős az üvegházhatás kialakulásáért, továbblépve a klímaváltozás kialakulásához jelentősen hozzájárul. Ezek miatt illik komolyan venni a fontosságát.

A részecskeszűrő bizonyos esetekben automatikusan tud regenerálódni, ilyen amikor autópályán 2000 feletti fordulatszámon autózunk legalább fél órát. Ma Magyarországon viszont nem jellemző, hogy minden autós rendszeresen használja az autópályákat.  A városi közlekedés, a sok dugóban állás, az araszolgatás nem segíti elő a részecskeszűrő önálló megtisztulását. Erre a célra fejlesztették ki a PRO-TEC termékcsalád részecskeszűrő (DPF) tisztító folyadékát, ami üzemanyag-adalékként segít abban, hogy kisebb hőfokon (400 fokon) kiégesse magából a koromcsapda a szennyeződéseket.

Mire is kell odafigyelni a részecskeszűrő regenerálással kapcsolatban. Először is, havonta egyszer tervezzünk be egy hosszabb utat az autóval, elősegítve ezzel a kiégést. Továbbá használjunk adalékanyagot nagyságrendileg három havonta.

Lássuk, hogy néz ki egy korommal szennyezett részecskeszűrő:


A képen látható, ami el tud tömődni az el is tömődik, szennyeződik. A PRO-TEC termék alkalmazása segíti megelőzni a korábban látható elszennyeződést, az alkalmazási feltételeket, adagolási útmutatót a termék csomagolásán és feljebb is olvashatja. A termék gyártója három havonta javasolja annak adagolását az üzemanyag rendszerbe.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!